מסיבת רווקות

מסיבת רווקות 

מסיבת רווקות של פעם בחיים

מגיע לך מזל טוב! החברה הטובה ביותר שלך מתחתנת והשמחה רבה.

אחרי שנים של ציפייה ותקווה הגיע הבשורה ועכשיו עליך מוטלת הזכות והחובה לארגן לה את מסיבת הרווקות הטובה ביותר שלא תשכח. מצד אחד את רוצה אוכל משובח ומעולה ולא מתכננת לעמוד, לבשל ולאפות לפני החתונה ומצד שני את ממש לא רוצה מלצרים שיסתובבו סביבכן במסיבה הפרטית שלכן.

בשביל זה יש קייטרינג חלבי למסיבת רווקות. כזה שישלח לך את האוכל מסודר, מוכן לאכילה ומוגש במגשים יפיפיים ישירות עד למקום בו אתן מתכננות לחגוג ולך נותר רק ליהנות.

מסיבת הרווקות מוכנה בזמן

הזמנת את כל הבנות לשעה המדויקת, ניקית וסידרת את הדירה כך שיהיה מקום נוח ויפה לכולן.

זמן מה לפני האירוע מצלצל בדלת שליח שמגיש לך מגשים מדהימים שכוללים מבחר מהמנות שבחרת : מנות קוקטיל מיוחדות , מגשי גבינות בוטיק , סלסילות של לחמניות מסוגים שונים , קערות של סלטים שנחתכו לאחרונה כדי לשמור על טריות, וכמובן קינוחים מיוחדים וטעימים וכל מה שרק חלמת לארוחה חלבית למסיבת הרווקות של חברתך הטובה ביותר והכל רק להניח על השולחן ולהמתין לרגע שתוכלי להתחיל לאכול.

מסיבת הרווקות בעיצומה

כולן הגיעו בזמן והאווירה נהדרת, המוסיקה מעולה, כולן נראות מהמם והכלה מרגישה בעננים אבל המילה הראשונה של כולן היא "וואוו!" שולחן האוכל נראה פשוט נהדר, מעוצב ברמה גבוהה, עמוס, גדוש במאכלים משובחים ומגוונים, לא חסר דבר והכל כל כך טעים.

על הצלחות של האורחות שלך נערמות מנות טעימות מכל הסוגים ואי אפשר שלא ליהנות כאשר האוכל כל כך טוב. עוברת במוחך מחשבה שלא משנה מה תאכלו מחר בחתונה, שום ארוחה כבר לא תשווה למה שאכלתן במסיבת הרווקות שארגנת.

החברה שלך אסירת תודה היא לא חלמה על מסיבת רווקות כל כך מושקעת ואיכותית זה הרבה יותר יפה מכל מסיבת רווקות אחרת שהייתן בה בשנים האחרונות ואת גם לא חייבת לגלות להן שזה עלה פחות מכל קייטרינג אחר.

להצעה לתפריט למסיבת רווקות

להצעת מחיר ולפרטים נוספים :             052-2531590       ריקה

או צור קשר 

לפרטים והזמנות: 052-2531590 ריקה